Geef je doelgroep de woorden die ze nodig hebben om klant te worden
Want dat is wat copywriting is.
Nouja, dat is het resultaat van copywriting. Woorden die de ‘IK WIL DIT’ knop aanzetten in het hoofd van je doelgroep.
Om daar te komen zijn er eerst nog wat stappen nodig waar ik je niet mee ga vermoeien, aangezien je hier niet bent omdat je het zelf wilt doen.
Je wil het uitbesteden, wat een hele slimme stap is (dat zeg ik natuurlijk geheel objectief). Dus laat ik je daar wat meer over vertellen.
Om portemonnee openritsende reacties te krijgen moet je aan de juiste knoppen draaien
Een mooi design van je website, nieuwsbrief of salespagina is zo’n knop. Maar als er vervolgens teksten op staan die meer ‘mwa’ dan ‘wauw’ zijn schiet je weinig op.
Het is alsof je een Ferrari hebt zonder motor. Leuk om naar te kijken, maar het brengt je geen meter verder.
Nee, je wilt teksten als een achtcilinder motor met flink wat PK’s (denk ik, ik weet nog minder van auto’s dan van kwantumfysica), die in samenwerking met het design en de bestuurder de doelgroep naar de finish brengen.
Ik help je aan achtcillinder teksten met flink wat paardenkracht.
Lilian heeft mijn websiteteksten echt een unieke metamorfose gegeven! Het is duidelijk en er zitten heerlijke grapjes in. Er is ook gedacht aan koppen, knoppen en grappige lines! De tekst sluit precies aan bij wat mijn bedrijf uit moet stralen.
Waarvoor heb jij teksten nodig?
Website | Vanaf 1095,-
Je website is net een tinderdate. Ja, het oog wil ook wat, maar de inhoud maakt ’t of kraakt ’t. Heb je beiden? Dan heb je ze voor het uitzoeken (klanten bedoel ik hè, rustig aan jij).
Laat die inhoud maar aan mij over. Ik schrijf copy die converteert – of verkoopt in gewoon Nederlands – en die je ook nog eens met trots op iedere verjaardag en netwerkborrel onder iedereens neus schuift.
✓ Uitgebreide Bold Briefing
✓ 4 pagina’s | home, over mij, dienstenpagina/salespagina, contactpagina
✓ Heb je meer pagina’s nodig? Dat kan natuurlijk! Vanaf € 245 heb je al een extra pagina (de precieze prijs is afhankelijk van wat voor pagina het is)
Salespagina | 575,-
Dat vlammetje dat je voelt branden als je een salespagina leest, waardoor je denkt: DIT MOET IK HEBBEN. Ken je dat gevoel?
Dat is wat die salespagina van jou moet oproepen bij je klanten.
Door strategie, creativiteit en wetenschap te combineren schrijf ik een salespagina dat ieder vlammetje laat exploderen in een vurig verlangen.
✓ Uitgebreide Bold Briefing
✓ Tips om het design te optimaliseren
✓ Kan ook een onepager zijn
Mailfunnel | Vanaf 495,-
Een band opbouwen met je (potentiële) klanten door ze te mailen. Klinkt makkelijk, is het niet.
Het succes zit ‘m in verschillende factoren. Inhoud, volgorde, tijdstip, call-to-actions; noem het maar.
Het is een kunst en ik pak met liefde mijn schilderskwast (aka toetsenbord) erbij om de mensen op jouw mailinglijst kennis met je te laten maken en op die koopknop te laten klikken.
✓ Uitgebreide Bold Briefing
✓ Brainstorm over de strategie en onderwerpen
✓ Reeks van minimaal 5 mails
Over mij pagina | 375,-
Een van de meest bekeken pagina’s van je website en tegelijkertijd degene die je een identiteitscrisis geeft als je ‘m zelf moet schrijven.
Tijdens mijn Bold briefing zoeken we helemaal uit wie je bent – scheelt weer therapiekosten – en wat je potentiële klant zou moeten weten om voor jou te kiezen.
Het resultaat is een over mij pagina die de gouden punten uit jouw verhaal verbindt en een band opbouwt met je doelgroep. Je weet wel, dat ze denken: die móet ik hebben!
✓ Uitgebreide Bold Briefing
✓ De story of your life en je bedrijf
Dit krijg je als we samenwerken
Effectieve teksten
Van bij-de-lurven-grijpende-titels tot motiverende call-to-actions: ik weet wat werkt.
Teksten van jou
Ik ben een soort kameleon: mijn teksten pas ik aan naar jouw tone of voice. Zo lijkt het geschreven door jou.
Meer vrije tijd én plezier
Jij hoeft je niet meer druk te maken over het schrijven van teksten. Het komt helemaal goed!
Hoe ga ik te werk?
1. Kennismaken
Tijdens een (gratis) videocall van ongeveer 30 minuten maken we kennis met elkaar. Gewoon even gezellig én om te horen wie je bent, wat je nodig hebt en of ik je kan helpen. Je hoeft hier nog geen ja of nee te zeggen.
2. Voorstel
Na onze kennismaking schrijf ik – als we een match zijn – een voorstel. Hierin staat alles: wat we gaan doen, hoe de planning er dan uitziet en wat het kost. Deze ontvang je per mail, waarna je ook per mail laat weten of je akkoord gaat.
3. Bold Briefing
Je ontvangt een uitgebreide vragenlijst die je aan het denken zet, alles doet heroverwegen en uiteindelijk vooral duidelijkheid geeft. Het kan ook zijn dat ik je aan het werk zet (uiteraard met mijn hulp) om een klein doelgroeponderzoek te doen. Tijdens een videocall bespreken we de antwoorden en helderen we eventuele vraagstukken op. Hierna heb niet alleen ik, maar ook jij, helderder dan ooit wie je doelgroep is, wat ze willen en hoe je ze helpt.
4. Aan de slag
The magic begins. Ik schrijf de copy (woohoo!), stel je af en toe nog wat vragen en geef toegang tot het document als het klaar is. Je neemt de tijd om het rustig door te lezen en te voorzien van feedback.
5. Ready to rumble
De feedback verwerk ik en zodra de copy inhoudelijk definitief is, doet mijn geweldige tekstcorrector een laatste check op tik/spelfoutjes. En dan is het zover: jouw copy is klaar om pinpassen tevoorschijn te halen!
Dit zeggen mijn klanten
‘Lilian maakt van een onsamenhangend verhaal echt een vette tekst”
”Het lukte me maar niet om zelf teksten voor mijn website te schrijven, ik werd er heel chagrijnig en gefrustreerd van. Daarom besloot ik je om hulp te vragen. De samenwerking heb ik als superprettig ervaren. Ondanks dat ik een deadline had en je zelf tussendoor corona kreeg, leverde je echt goed en megasnel. Je bent een keileuk mens en kruipt echt in iemands huid. Je kunt van een onsamenhangend verhaal echt een vette tekst maken. Je werkt snel en duidelijk en je schrijfstijl is met humor, daar hou ik van.’’
Ilja | Dwarser
Branddesigner, life coach, kunstenaar
“Sinds ik gebruikmaak van haar teksten en neuromarketingtips is de conversie omhoog gegaan”
‘Mijn website kon een opfrisbeurt gebruiken. De teksten mochten converterender worden geschreven en SEO-proof worden gemaakt. Lilian neemt de tijd om mijn aanbod te begrijpen en weet precies de juiste toon te vinden. Sinds ik gebruikmaak van haar teksten en neuromarketingtips is de conversie omhoog gegaan. De lancering van mijn cursus heeft nu na het vernieuwen van de salespage 73 studenten opgeleverd. Dit is een record!’
Vivian | Vivo Dutch
Cursussen Nederlands
“Eindelijk eens verfrissende en uitnodigde teksten in een IT-wereld waar je nog weleens de weg kwijtraakt in vaktaal”
‘Na een uitvoerige en heel prettige eerste ontmoeting, was de beslissing om voor Lilian te kiezen niet moeilijk te nemen. De briefing heeft ze snel en adequaat omgezet naar teksten die aansluiten bij de doelgroep. Eindelijk eens verfrissende en uitnodigende teksten in een IT-wereld waar je nog wel eens de weg kwijtraakt in vaktaal en onduidelijke boodschappen.’
Ive | Algo Services
Marketing en sales voor softwareproducten
Ik ben Lilian!
Na vele mensen te hebben geholpen met hun communicatie, merkte ik in 2017 dat het logopedistenvak toch niet helemaal bij me paste.
Een ondertussen opgedane passie was ondernemen. Daarom stopte ik als logopedist en zette ik een succesvolle onderneming op in de gezondheidsbranche. Maar dat bezig zijn met taal en schrijven bleef kriebelen … Ik ben allerlei schrijf-, seo-, marketing- en communicatie cursussen gaan volgen, als aanvulling op mijn schrijftalent.
In 2019 is Bold Message geboren. Helaas bleek ik mezelf niet in tweeën te kunnen splitsen, daarom heb ik in 2022 mijn andere bedrijf verkocht.
Ik vertel jouw bold message, op een manier die lekker informeel is, pakkend en klinkt zoals jij.
Veelgestelde vragen
Hoe snel ontvang ik de teksten?
Ik begrijp dat je heel nieuwsgierig bent en zo snel mogelijk gebruik wilt maken van de teksten. Hoe lang ik nodig heb, is afhankelijk van wat en hoeveel je precies nodig hebt, hoe vol mijn agenda is en van hoe snel jij de benodigde info aanlevert. Ik adviseer om niet op het laatste moment met mij een kennismaking in te plannen, want mijn agenda zit doorgaans vrij vol. Tijdens de kennismaking vertel ik wanneer ik verwacht de eerste versie aan te leveren.
Zijn de teksten dan wel op mijn manier geschreven?
Natuurlijk wil je dat de teksten aansluiten bij jou en wat je wil uitdragen. Ik stuur je dan ook een aantal vragen toe ter voorbereiding op onze briefing. Dankzij deze briefing en door goed te letten op jouw tone of voice schrijf ik teksten die passen bij jou.
Uiteraard gooi ik hier wel een copywriter sausje overheen, zodat de tekst doet wat hij moet doen (informeren/converteren/etc.)
Neem eens een kijkje in mijn portfolio. Hier zie een aantal voorbeelden van teksten die ik heb geschreven voor verschillende ondernemers.
Mag ik feedback geven op de teksten?
Zeker! Bij iedere tekst zitten altijd twee feedbackrondes inbegrepen; een grote en een kleine. In de grote feedbackronde kunnen we grote aanpassingen maken en de kleine ronde is bedoeld om puntjes op de i te zetten.
Wat als ik niet blij ben met de tekst?
Dat is jammer, maar kan natuurlijk gebeuren! Hier zijn dan ook de feedbackrondes voor bedoeld. Ben je na de feedbackrondes nog niet tevreden? Dan kijken we samen even waar het aan ligt en hoe we dat kunnen oplossen.
Samenwerken?
Ben jij klaar voor knettergoede teksten? Of heb je eerst nog een vraag? Stuur me hieronder een berichtje.