Grijp je doelgroep bij de lurven met lekkere copy
Zodat ze staan te trappelen om van je te kopen!

*Kijkt in d’r glazen bol*
Zo, jij hebt een lekker aanbod staan!
En nu wil je copy die minstens zo hemels is en geld in het laatje brengt. Slimme zet! Want knettersterke copy is als Katja Schuurman in een Nederlandse film: het verkoopt.
Alleen je huidige copy is eh, ja …
A) Niet bestaand
Want jij pakt het gelijk goed aan: hoppa, meteen een copywriter inschakelen. Of misschien heb je zelf zitten aanklooien en na een aantal mental breakdowns toch maar besloten het uit handen te geven.
B) Minder sterk dan je aanbod
Houston, we have a problem. Niet alleen omdat je zelf matig enthousiast wordt van je teksten, maar ook omdat zo geen ideaal klantmens overtuigd raakt van hoe goed je aanbod is. Er valt in ieder geval (veel) meer uit te halen.

‘Mede dankzij Lilians sterke teksten heb ik mijn nieuwste programma succesvol gelanceerd! Ik hoopte op 5 tot 10 deelnemers voor mijn programma, maar het werden er 20!’
Inge Dekker | Online VA

Laten we dat eens fiksen!
Ik help je aan knettersterke copy die:
Mondhoeken omhoog krult
Niemand zit te wachten op teksten die droger zijn dan de troonrede. Daarom giet ik er een scheut, een maatbeker of een emmer entertainment overheen – net de hoeveelheid die past bij jou en je doelgroep.
Pinpassen trekt
Die doelgroep van jou raken we hoppaaa recht in het hart. Een beetje verlangen wordt een IK-WIL-JOU explosie. Dat doe ik door heul veul copykennis te combineren met creativiteit en marketingpsychologie.
Klinkt als jou(w merk)
Voor ieder bedrijf is er een passende tone of voice. All out gaan met woordgrappen? Let’s go! Liever iets gematigder? I’m all yours. Samen stellen we vast wat bij jou, jouw bedrijf en doelgroep past – ha, dat rijmt.
Dit kan ik allemaal voor je schrijven

Website | Vanaf 1395,-
Je website is net een tinderdate. Ja, het oog wil ook wat, maar de inhoud maakt ’t of kraakt ’t. Heb je beiden? Dan heb je ze voor het uitzoeken (klanten bedoel ik hè, rustig aan jij).
Laat die inhoud maar aan mij over. Ik schrijf copy die converteert – of verkoopt in gewoon Nederlands – en die je ook nog eens met trots op iedere verjaardag en netwerkborrel onder iedereens neus schuift.
✓ Uitgebreide Bold Briefing
✓ 4 pagina’s | home, over mij, dienstenpagina, contactpagina
✓ Heb je meer pagina’s nodig? Dat kan natuurlijk! Vanaf € 295 heb je al een extra pagina.
Salespagina of onepager | 795,-
Dat vlammetje dat je voelt branden als je een salespagina leest, waardoor je denkt: DIT MOET IK HEBBEN. Ken je dat gevoel?
Dat is wat die salespagina van jou moet oproepen bij je klanten.
Door strategie, creativiteit en wetenschap te combineren schrijf ik een salespagina dat ieder vlammetje laat exploderen in een vurig verlangen.
✓ Uitgebreide Bold Briefing
✓ Een aansteeklont in de vorm van een salespagina of onepager
Mailfunnel | Vanaf 695,-
Een band opbouwen met je (potentiële) klanten door ze te mailen. Klinkt makkelijk, is het niet.
Het succes zit ‘m in verschillende factoren. Inhoud, volgorde, tijdstip, call-to-actions; noem het maar.
Het is een kunst en ik pak met liefde mijn schilderskwast (aka toetsenbord) erbij om de mensen op jouw mailinglijst kennis met je te laten maken en op die koopknop te laten klikken.
✓ Uitgebreide Bold Briefing
✓ Brainstorm over de strategie en onderwerpen
✓ Reeks van minimaal 5 mails
Over mij pagina | 395,-
Een van de meest bekeken pagina’s van je website en tegelijkertijd degene die je een identiteitscrisis geeft als je ‘m zelf moet schrijven.
Tijdens mijn Bold briefing zoeken we helemaal uit wie je bent – scheelt weer therapiekosten – en wat je potentiële klant zou moeten weten om voor jou te kiezen.
Het resultaat is een over mij pagina die de gouden punten uit jouw verhaal verbindt en een band opbouwt met je doelgroep. Je weet wel, dat ze denken: die móet ik hebben!
✓ Uitgebreide Bold Briefing
✓ De story of your life en je bedrijf
‘Lilian heeft heel goed geluisterd naar mijn input wat maakte dat de teksten helemaal ‘eigen’ voelde. En binnen een week nadat mijn onepager online stond had ik al 6 aanmeldingen voor mijn inspiratiesessie!”
Nancy Fielmich | Remote Ondernemen
‘Knettersterke copy dus. Zijn er nog andere redenen waarom ik jou moet hebben?’
Goede vraag!
50+ klanten geholpen
Zowel eenpitters als grotere bedrijven. Businesscoach, jurist, makelaar, onderwijsinstelling – you name it!
Neuromarketingnerd
Neurowattes? Ja, ook wel marketingpsychologie. Met deze kennis zet ik je copy nóg meer kracht bij.
Een copywriter+
Je kunt mijn brein ook picken voor adviezen over je aanbod, strategie of andere businessvragen.
Thuis in ondernemersland
Eerder heb ik een ander fysiek bedrijf opgezet en verkocht. Daarnaast ben ik partner van Crush Creators.
Scherpe samenwerking
Eindeloze telefoontjes? Mij niet bellen. We gaan voor to the point communicatie met genoeg ruimte voor gezelligheid.

In 5 stappen van kennismaken naar knallende copy
1. Kennismaken
Tijdens een (gratis) videocall van 30 minuten maken we kennis met elkaar. Gewoon even gezellig én om te horen wie je bent, wat je nodig hebt en of ik je kan helpen. Je hoeft hier nog geen ja of nee te zeggen.
2. Voorstel
Na onze kennismaking schrijf ik – als we een match zijn – een voorstel. Hierin staat alles: wat we gaan doen, hoe de planning eruitziet en wat het kost. Deze ontvang je per mail, waarna je ook per mail laat weten of je akkoord gaat.
3. Bold Briefing
Je ontvangt een uitgebreide vragenlijst die je aan het denken zet en waar je een lichte identiteitscrisis van krijgt. Maar hierna hebben jij en ik de hele wie, wat, waarom van je bedrijf knetterhelder. Tijdens een videocall bespreken we de antwoorden en helderen we eventuele vraagstukken op.
4. Aan de slag
The magic begins. Ik schrijf de copy (woohoo!), stel je af en toe nog wat vragen en geef toegang tot het document als het klaar is. Je neemt de tijd om het rustig door te lezen en te voorzien van feedback.
5. Ready to rumble
De feedback verwerk ik en zodra de copy inhoudelijk definitief is, doet mijn geweldige tekstcorrector een laatste check op tik/spelfoutjes. En dan is het zover: jouw copy is klaar om pinpassen tevoorschijn te halen!
Benieuwd wat mijn klanten zeggen?
Check het hieronder!

‘Mede dankzij haar sterke teksten heb ik mijn nieuwste programma succesvol gelanceerd!”
‘Ik besloot om mijn volledige website aan Lilian uit te besteden en ik heb geen moment spijt gehad. Ze werkt professioneel, snel en communiceert helder, je weet precies wat je aan haar hebt. Op de één of andere manier weet ze de teksten precies te schrijven zoals ik dat zelf zou doen (als ik het zou kunnen ;)). Mede dankzij haar sterke teksten heb ik mijn nieuwste programma succesvol gelanceerd! Ik hoopte op 5 tot 10 deelnemers voor mijn programma, maar het werden er 20! Ze weet precies hoe je een sterke salespage schrijft en draagt waardevolle tips aan om de conversie te verhogen, megablij mee!’
Inge | Online VA
Expert opschalen & automatiseren
‘Sinds ik gebruikmaak van haar teksten en neuromarketingtips is de conversie omhoog gegaan’
‘Mijn website kon een opfrisbeurt gebruiken. De teksten mochten converterender worden geschreven en SEO-proof worden gemaakt. Lilian neemt de tijd om mijn aanbod te begrijpen en weet precies de juiste toon te vinden. Sinds ik gebruikmaak van haar teksten en neuromarketingtips is de conversie omhoog gegaan. De lancering van mijn cursus heeft nu na het vernieuwen van de salespage 73 studenten opgeleverd. Dit is een record!’
Vivian | Vivo Dutch
Cursussen Nederlands
‘Eindelijk eens verfrissende en uitnodigde teksten in een IT-wereld waar je nog weleens de weg kwijtraakt in vaktaal’
‘Na een uitvoerige en heel prettige eerste ontmoeting, was de beslissing om voor Lilian te kiezen niet moeilijk te nemen. De briefing heeft ze snel en adequaat omgezet naar teksten die aansluiten bij de doelgroep. Eindelijk eens verfrissende en uitnodigende teksten in een IT-wereld waar je nog wel eens de weg kwijtraakt in vaktaal en onduidelijke boodschappen.’
Ive | Algo Services
Marketing en sales voor softwareproducten
Ik ben Lilian!

Copywriter, neuromarketingnerd, ondernemer
Mijn brein knettert de hele dag door. Ik denk weleens dat mensen het kunnen horen …
Van kattenfilmpjes die ik nog 5x afspeel in mijn gedachten tot schrijf- en ondernemersideeën (wat dacht je van een pizzadoos met verwarmingselementen erin?). Oh, en niet te vergeten alle mogelijke scenario’s die misschien wel – waarschijnlijk niet – kunnen gebeuren.
Groot voordeel van zo’n vonkend hoofd is dat ik snel verbanden leg en met creatieve invalshoeken kom. En dat is, jaja daar is het bruggetje, weer vet handig als copywriter.
Wil je meer inside information?
Veelgestelde vragen
Hoe snel ontvang ik de teksten?
Ik begrijp dat je heel nieuwsgierig bent en zo snel mogelijk gebruik wilt maken van de teksten. Hoe lang ik nodig heb, is afhankelijk van wat en hoeveel je precies nodig hebt, hoe vol mijn agenda is en van hoe snel jij de benodigde info aanlevert. Ik adviseer om niet op het laatste moment met mij een kennismaking in te plannen, want mijn agenda zit doorgaans vrij vol. Tijdens de kennismaking vertel ik wanneer ik verwacht de eerste versie aan te leveren.
Zijn de teksten wel op mijn manier geschreven?
Natuurlijk wil je dat de teksten aansluiten bij jou en wat je wil uitdragen. Ik stuur je dan ook een vragenlijst toe ter voorbereiding op onze briefing. Dankzij deze briefing en door goed te letten op jouw tone of voice schrijf ik teksten die passen bij jou.
Uiteraard gooi ik hier wel een copywriter sausje overheen, zodat de tekst doet wat hij moet doen (informeren/converteren/etc.)
Mag ik feedback geven op de teksten?
Zeker! Bij iedere tekst zitten altijd twee feedbackrondes inbegrepen; een grote en een kleine. In de grote feedbackronde kunnen we grote aanpassingen maken en de kleine ronde is bedoeld om puntjes op de i te zetten.
Kun je over iedere branche schrijven?
Zeker weten! Ik doe onderzoek, lees me goed in en we doen een uitgebreide briefing.
Helemaal tot hier gescrold? Dan kunnen er twee dingen aan de hand zijn:
1) Je vuurtje om samen te werken knettert harder dan een lepel in de magnetron
2) Je hebt nog een vraag over hoe, wanneer of waarmee ik kan helpen
Dus ik zou zeggen: plan een kennismaking in of stel je vraag hieronder in het formulier. Dan spreken we elkaar snel!

