Geef je doelgroep de woorden die ze nodig hebben om klant te worden

Want dat is wat copywriting is.

Nouja, dat is het resultaat van copywriting. Woorden die de ‘IK WIL DIT’ knop aanzetten in het hoofd van je doelgroep.

Om daar te komen zijn er eerst nog wat stappen nodig waar ik je niet mee ga vermoeien, aangezien je hier niet bent omdat je het zelf wilt doen.

Je wilt het uitbesteden, wat een hele slimme stap is (dat zeg ik natuurlijk geheel objectief). Dus laat ik je daar wat meer over vertellen.

    Copywriting uitbesteden

    Om portemonnee openritsende reacties te krijgen moet je aan de juiste knoppen draaien

    Een mooi design van je website, nieuwsbrief of salespagina is zo’n knop. Maar als er vervolgens teksten op staan die meer ‘mwa’ dan ‘wauw’ zijn schiet je weinig op.

    Het is alsof je een Ferrari hebt zonder motor. Leuk om naar te kijken, maar het brengt je geen meter verder.

    Nee, je wilt teksten als een achtcilinder motor met flink wat PK’s (denk ik, ik weet nog minder van auto’s dan van kwantumfysica), die in samenwerking met het design en de bestuurder de doelgroep naar de finish brengen.

    Ik help je aan achtcillinder teksten met flink wat paardenkracht.

    Lilian heeft mijn websiteteksten echt een unieke metamorfose gegeven! Het is duidelijk en er zitten heerlijke grapjes in. Er is ook gedacht aan koppen, knoppen en grappige lines! De tekst sluit precies aan bij wat mijn bedrijf uit moet stralen. 

    Felicity

    De Happy Creator

    Waarvoor heb jij teksten nodig?

    Website | 895 euro

    Is writer’s block onderdeel van je werk geworden? Of heb je al teksten staan, maar leveren ze je te weinig op?

    Dan is het tijd om daar wat aan te doen. Ik schrijf creatieve teksten die niet te weerstaan zijn.

    Je weet wel, van die teksten die je met trots op iedere verjaardag en iedere netwerkborrel laat zien. En die niet alleen jou, maar vooral ook je klanten blij maken. 

    ✓ Briefing
    ✓ 4 pagina’s (home, over mij, dienstenpagina, contactpagina)
    ✓ Iedere extra pagina vanaf 225 euro

    Salespagina | 495 euro

    Dat vlammetje dat je voelt branden als je een salespagina leest, waardoor je denkt: DIT MOET IK HEBBEN. Ken je dat gevoel?

    Dat is precies wat een sterke salespagina doet.

    Door strategie, creativiteit en wetenschap te combineren schrijf ik een salespagina die een waakvlammetje omtovert in een steekvlam.

    ✓ Briefing
    ✓ Tips om het design te optimaliseren

    Mailfunnel | 450 euro

    Een band opbouwen met je (potentiële) klanten door ze te mailen. Klinkt makkelijk, is het niet.

    Het succes zit ‘m in verschillende factoren. Inhoud, volgorde, tijdstip, call-to-actions; noem het maar.

    Het is een kunst en ik pak met liefde mijn schilderskwast (a.k.a. toetsenbord) erbij om de mensen op jouw mailinglijst kennis met je te laten maken en op die koopknop te laten klikken.

    ✓ Samen brainstormen over de onderwerpen
    ✓ Reeks van 5 mails
    ✓ Wil je een langere reeks? Dan maak ik een projectprijs voor je

    Blogartikel | Vanaf 175 euro

    Jaaa, blogartikelen zijn nog steeds een supergoed middel om de vindbaarheid van je website te vergroten, jezelf als expert neer te zetten en vertrouwen op te bouwen.

    En weet je wat ook zo heerlijk is? Je mag gewoon de teksten die ik voor jouw blogartikelen schrijf hergebruiken voor andere content.

    ✓ SEO
    ✓ Tot 1000 woorden | 175 euro
    ✓ 1000 – 1500 woorden | 225 euro
    ✓ 1500 -2000 woorden 275 euro

    Dit krijg je als we samenwerken

    Effectieve teksten

     Van bij-de-lurven-grijpende-titels tot motiverende call-to-actions: ik weet wat werkt.

    Teksten van jou

    Ik ben een soort kameleon: mijn teksten pas ik aan naar jouw tone of voice. Zo lijkt het geschreven door jou.

    Meer vrije tijd én plezier

    Jij hoeft je niet meer druk te maken over het schrijven van teksten. Het komt helemaal goed!

    Hoe ga ik te werk?

    Simpel! In 6 stappen heb je al teksten waar je echt blij van wordt.

    w

    1. kennismaken

    Tijdens een (gratis) videocall van ongeveer 30 minuten maken we kennis met elkaar. Je hoeft tijdens dit gesprek nog geen ja of nee te zeggen.

    h

    2. Offerte

    Je ontvangt van mij een offerte en ik laat je weten wanneer je de teksten kunt verwachten. Bij akkoord stuur ik je vragen toe ter voorbereiding op de briefing.

    t

    3. Briefing

    Via Zoom doen we een briefing. We duiken in jouw bedrijf, doelgroep en aanbod. Zo weet ik precies welke woorden de juiste zijn.

    4. Aan de slag

    The magic begins. Ik schrijf de tekst(en) en zodra ze klaar zijn ontvang je ze per mail. Jij neemt de tijd om ze te lezen en wanneer nodig te voorzien van feedback.

    5. Feedback en herzien

    Uiteraard mag je gewoon feedback geven op de teksten (graag zelfs!). Wanneer nodig pas ik het aan en voilá, je bent ready to rumble!

    Dit zeggen mijn klanten

    ‘Lilian maakt van een onsamenhangend verhaal echt een vette tekst”

    ”Het lukte me maar niet om zelf teksten voor mijn website te schrijven, ik werd er heel chagrijnig en gefrustreerd van. Daarom besloot ik je om hulp te vragen. De samenwerking heb ik als superprettig ervaren. Ondanks dat ik een deadline had en je zelf tussendoor corona kreeg, leverde je echt goed en megasnel. Je bent een keileuk mens en kruipt echt in iemands huid. Je kunt van een onsamenhangend verhaal echt een vette tekst maken. Je werkt snel en duidelijk en je schrijfstijl is met humor, daar hou ik van.’’

    Ilja | Dwarser

    Branddesigner, life coach, kunstenaar

    “Sinds ik gebruikmaak van haar teksten en neuromarketingtips is de conversie omhoog gegaan”

    ‘Mijn website kon een opfrisbeurt gebruiken. De teksten mochten converterender worden geschreven en SEO-proof worden gemaakt. Lilian neemt de tijd om mijn aanbod te begrijpen en weet precies de juiste toon te vinden. Sinds ik gebruikmaak van haar teksten en neuromarketingtips is de conversie omhoog gegaan. De lancering van mijn cursus heeft nu na het vernieuwen van de salespage 73 studenten opgeleverd. Dit is een record!’

    Vivian | Vivo Dutch

    Cursussen Nederlands

    “Eindelijk eens verfrissende en uitnodigde teksten in een IT-wereld waar je nog weleens de weg kwijtraakt in vaktaal”

    ‘Na een uitvoerige en heel prettige eerste ontmoeting, was de beslissing om voor Lilian te kiezen niet moeilijk te nemen. De briefing heeft ze snel en adequaat omgezet naar teksten die aansluiten bij de doelgroep. Eindelijk eens verfrissende en uitnodigende teksten in een IT-wereld waar je nog wel eens de weg kwijtraakt in vaktaal en onduidelijke boodschappen.’

    Ive | Algo Services

    Marketing en sales voor softwareproducten

    Lilian Goes Bold Message

    Ik ben Lilian!

    Na vele mensen te hebben geholpen met hun communicatie, merkte ik in 2017 dat het logopedistenvak toch niet helemaal bij me paste.

    Een ondertussen opgedane passie was ondernemen. Daarom stopte ik als logopedist en zette ik een succesvolle onderneming op in de gezondheidsbranche. Maar dat bezig zijn met taal en schrijven bleef kriebelen … Ik ben allerlei schrijf-, seo-, marketing- en communicatie cursussen gaan volgen, als aanvulling op mijn schrijftalent.

    In 2019 is Bold Message geboren. Helaas bleek ik mezelf niet in tweeën te kunnen splitsen, daarom heb ik in 2022 mijn andere bedrijf verkocht.

    Ik vertel jouw bold message, op een manier die lekker informeel is, pakkend en klinkt zoals jij.

    Veelgestelde vragen

    Hoe snel ontvang ik de teksten?

    Ik begrijp dat je heel nieuwsgierig bent en zo snel mogelijk gebruik wilt maken van de teksten. Hoe lang ik nodig heb, is afhankelijk van wat en hoeveel je precies nodig hebt, hoe vol mijn agenda is en van hoe snel jij de benodigde info aanlevert. Ik adviseer om niet op het laatste moment met mij een kennismaking in te plannen, want mijn agenda zit doorgaans vrij vol. Tijdens de kennismaking vertel ik wanneer ik verwacht de eerste versie aan te leveren.

    Zijn de teksten dan wel op mijn manier geschreven?

    Natuurlijk wil je dat de teksten aansluiten bij jou en wat je wil uitdragen. Ik stuur je dan ook een aantal vragen toe ter voorbereiding op onze briefing. Dankzij deze briefing en door goed te letten op jouw tone of voice schrijf ik teksten die passen bij jou.

    Uiteraard gooi ik hier wel een copywriter sausje overheen, zodat de tekst doet wat hij moet doen (informeren/converteren/etc.)

    Neem eens een kijkje in mijn portfolio. Hier zie een aantal voorbeelden van teksten die ik heb geschreven voor verschillende ondernemers.

     

    Mag ik feedback geven op de teksten?

    Zeker! Bij iedere tekst zitten altijd twee feedbackrondes inbegrepen; een grote en een kleine. In de grote feedbackronde kunnen we grote aanpassingen maken en de kleine ronde is bedoeld om puntjes op de i te zetten.

    Wat als ik niet blij ben met de tekst?

    Dat is jammer, maar kan natuurlijk gebeuren! Hier zijn dan ook de feedbackrondes voor bedoeld. Ben je na de feedbackrondes nog niet tevreden? Dan kijken we samen even waar het aan ligt en hoe we dat kunnen oplossen.

    Samenwerken?

    Ben jij klaar voor knettergoede teksten? Of heb je eerst nog een vraag? Stuur me hieronder een berichtje.

    Lilian Goes